LDC zkoumá, jak se daří marketingu v době finanční krize

Linea Directa Communications (LDC) provádí marketingový výzkum ve více než tisíci českých firem.

Výzkum zjišťuje, nakolik se snížily či zvýšily marketingové aktivity jednotlivých firem, jakým způsobem se snaží bojovat s krizí a také v jakém oddělení společnosti nejčastěji dochází ke změnám.

Dále se průzkum zaměřuje na využití direct marketingových aktivit. Osloveno bylo více než tisíc společností z různých oblastí podnikání.

LDC provedla průzkum formou adresného e-mailingu se žádostí o vyplnění dotazníku prostřednictvím webové aplikace vytvořené pro tento účel. Firmy, které nereagovaly na e-mailovou výzvu, byly kontaktovány telefonicky.

Průzkum probíhá i v dalších zemích střední a východní Evropy – v Rumunsku, Slovinsku, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Rusku.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT