Krvavý seriál Dexter v Portugalsku s krvavou kampaní

Portugalská televize FOX potřebovala dostat do světa informaci o uvedení nové řady seriálu Dexter. Aby zaujala média, rozeslala jim tiskovou zprávu velmi originálním direct mailem.

Dexter Celophane Paper


Zadání

Americký seriál Dexter pojednává o muži, který necítí emoce, a navíc má nepotlačitelnou touhu zabíjet. Aby si tato jeho „porucha“ nevybírala daň v podobě života nevinných lidí, sprovází Dexter ze světa zločince, kteří unikli spravedlnosti.

V seriálu se objevuje hodně krve, mimo jiné proto, že Dexter je forenzní vyšetřovatel právě v oblasti krve a krev má zkrátka rád. To se odráží na celkové atmosféře seriálu.

Televizní stanice FOX Portugal v loňském roce připravovala uvedení druhé řady seriálu a chtěla o tom zpravit média, která měla posléze tuto informaci rozšířit mezi své čtenáře. Cílem bylo také zdůraznit, že nová série pokračuje ve stejně krvavém duchu, jako ta předchozí.


Řešení

Zaujmout média informací o novém výrobku, službě, nebo právě seriálu není vůbec snadné. Podobných zpráv dostávají denně desítky a každé věnují jen pár sekund – pokud je něčím nezaujme.

Proto bylo rozhodnuto, že tisková zpráva o uvedení druhé série Dextera musí být originální, a to způsobem blízkým samotné podstatě seriálu.

Volba padla na potravinovou folii, která je Dexterovou oblíbenou rekvizitou. Na ní byl tedy napsán text tiskové zprávy a zabalena byla v krabici opatřené logem seriálu s celkově poněkud krvavým designem. Forma byla v tomto případě stejně důležitá, jako obsah.


Výsledek

Rozesláno bylo 300 krabic s potravinovou fólií a prakticky všechna média, která zásilku obdržela, vydala článek o uvedení nové řady seriálu Dexter na TV stanici FOX Portugal.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT