„Křivozubý“ dudlík jako reklamní prostředek ve vtipné kampani německého zubaře

Udělat z cizího dítěte "monstrum" s křivými zuby a získat si tím jeho rodiče? V kampani ortodontisty to možné je...

Křivozubý dudlík


Zadání

Reklama na služby lékařů podléhá v Německu přísným pravidlům. Není možné inzerovat v televizi, rádiu, ani tisku.

Ortodontista z německého města Bad Homburg Dr. Rathenow, který se specializuje na diagnostiku a korekci zubních defektů u dětí v raném věku, přesto chtěl propagovat své služby marketingovou kampaní.


Řešení

Vzhledem k tomu, že jakákoli média byla nepoužitelná, na řadu přišel direct marketing.

V ulicích Bad Homburgu tak byly lidem s dětmi v kojeneckém a batolecím věku rozdávány dudlíky s jedinečným designem křivých zubů. Ty pak sloužily jako vtipný a zároveň nepřehlédnutelný způsob, jak upozornit rodiče na důležitost včasné první kontroly dětských zubů ortodontistou (aby jejich zuby nedopadly jako ty na dudlíku).

K dudlíku byla připojena kartička s kontaktními údaji Dr. Rathenowa a heslem: „Vemte své děti na kontrolu jejich zubů a čelistí, než bude příliš pozdě.


Výsledek

Rozdáno bylo 100 dudlíků a na jejich základě 19 rodičů objednalo své děti na kontrolu. Kromě toho získal Dr. Rathenow image přátelské osoby se smyslem pro humor.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT