„Krevety“ na in-linech propagovaly nepřilnavé pánve

Originální direct marketingová kampaň čínského výrobce zvýšila prodej jeho prémiových pánví o pětinu.

Non-Stick Pan

Zadavatel: Supor
Agentura: Leo Burnett
Země: Čína
Rok: 2010

Zadání

Společnost Supor, čínský výrobce kuchyňských potřeb, uváděla letos na jaře na trh svou novou řadu prémiových nepřilnavých pánví. Nabídka nepřilnavých pánví je ovšem již tak velmi bohatá, Supor proto potřeboval svůj produkt účinně zviditelnit.


Řešení

Agentura Leo Burnett se rozhodla oslovit zákazníky přímo v místě prodeje. Přesněji před největšími nákupními centry v Šanghaji.

Nechala zde postavit U-rampy, které z čelní strany překryla velkým obrázkem pánve typu wok z řady nepřilnavých pánví Supor. Po rampě pak sjížděli a vyskakovali in-line bruslaři, oblečení do kostýmů krevet, vepřového masa, vajec, mrkve nebo ryb.

Vždy, když bruslař hladce sjel „do pánve“ a na druhém konci záhy plynule vyskočil, byla simulována kvalita nepřilnavého povrchu nových pánví Supor.

Přihlížejícím zákazníkům byly zároveň rozdávány letáčky propagující přednosti těchto pánví.


Výsledek

V době probíhající kampaně se podařilo zvýšit prodeje nové řady pánví Supor o 20 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT