Kreativní direct mail Dimaru pro T-Mobile

Agentura Dimar zrealizovala direct mailovou kampaň pro T-Mobile. Cílem bylo oslovit začínající podnikatele a nově vznikající podnikatelé a firmy s nabídkou T-Mobile tarifů.

T-Mobile chtěl u zákazníků vzbudit povědomí o tom, že rozumí potřebám začínajících podnikatelů a v době rozjezdu businessu jim pomůže vyřešit komunikaci.

Zásilka obsahovala magnetový vizitkář, který byl vložen do plastového přebalu. Uvnitř přebalu se nacházel také dopis pro zákazníky a vizitka s kontakty na T-Mobile.

Plastový přebal byl dále opatřen papírovým rukávem s headlinem a podrobnými informacemi o nabídkách tarifů.



7. Říjen 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT