Kreativní bannery propagovaly nový model Motoroly v on-line kampani

Motorola ve Spojených Arabských Emirátech realizovala účinnou interaktivní bannerovou kampaň, která prostřednictvím osobní zkušenosti představovala lidem jedinečnou vlastnost telefonu Motozine ZN5.

Motorola Zoom


Zadání

Výrobce mobilních telefonů, společnost Motorola, uváděla na trh model Motozine ZN5. Ten se od konkurence liší mimo jiné tím, že nabízí osminásobný digitální zoom fotoaparátu.


Řešení

Tým dubajské pobočky agentury Memac Ogilvy se rozhodl propagovat právě tuto vlastnost a vytvořil bannery, které umožnily uživatelům osobně poznat fungování osminásobného přiblížení.

Bannery fungovaly tak, že na každé stránce, kde se nacházely, zobrazovaly 8× zvětšený výřez stránky okolo uživatelova kurzoru myši. Jak návštěvník jezdil kurzorem po stránce, posouval se i obsah v banneru (stále osminásobně přiblížený).

Vyzkoušejte si fungování banneru:




Výsledek

Banner k sobě přitáhl pozornost a zvýšil počet návštěvníků cílové stránky o 43 %.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT