Kotlety z mamuta propagovaly v supermarketech ledničky Bosch

Německá kampaň chladniček Bosch představovala zákazníkům vtipným způsobem novou technologii, která udrží potraviny opravdu dlouho čerstvé.

The Fresh Stone Age Meat

Zadavatel: Bosch
Agentura: DDB
Země: Německo
Rok: 2010

Zadání

VitaFresh je nová technologie chladniček a mrazáků Bosch, která udrží zeleninu, maso a ryby déle čerstvé.

Úkolem kampaně realizované na jaře letošního roku bylo zvýšit povědomí spotřebitelů o této technologii a ledničkách Bosch.


Řešení

Kampaň oslovovala cílovou skupinu lidí nakupujících potraviny, a to tam, kde jim na čerstvosti obzvláště záleží: v chladicích boxech supermarketů.

S cílem demonstrovat schopnost ledniček Bosch udržet potraviny čerstvé opravdu dlouho, byly vytvořeny makety masa pocházejícího z velmi starých časů. Ty pak byly umístěny právě do chladicích boxů 24 německých obchodů.

Zákazníci tak mezi vepřovými kotletami a kuřecími prsy mohli najít třeba stále čerstvý steak z mamuta, šťavnatou dinosauří nohu, nebo křehký filet ze šavlozubého tygra.

Makety byly provedeny velmi detailně a balíčky s „masem“ působily na pohled opravdu reálně. Etiketa obsahovala jednak název výrobku, obrázek zvířete, hmotnost a cenu, jednak logo Bosch a text: „Udrží potraviny čerstvé mnohem déle. Chladničky s technologií VitaFresh.“

Nechyběl zde ani QR kód (v Německu jsou mnohem používanější než u nás), který přesměroval zákazníka přímo na mobilní web s detaily o chladničkách vybavených technologií VitaFresh.

Kampaň byla dále propagována v letácích zapojených supermarketů a také v hlášeních přímo v prodejnách. Návštěvníci obchodu tak mohli například slyšet upozornění na výhodnou nabídku steaku z mamuta v osmikilovém rodinném balení.


Výsledek

Během 6 dní, v nichž kampaň probíhala, se podařilo oslovit přibližně 75 tisíc lidí. Návštěvnost microsite věnované chladničkám VitaFresh vzrostla o 236 % a doba strávená na stránce o 530 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT