„Kopáčská“ kampaň Underline způsobila pozdvižení a dosáhla výborných výsledků

Na začátku října realizovala agentura Underline pro server skoly.cz netradiční kampaň jejímž cílem bylo zvýšení povědomí o serveru. S cílem upozornit na význam vzdělání v životě zvolila agentura názorné řešení propagace. To se osvědčilo, návštěvnost serveru se díky kampani zvýšila několikanásobně.

O co šlo? Místo využití běžných billboardů byli do triček s nápisem „Měl jsem se líp učit“ oblečeni zaměstnanci stavební společnosti. Konkrétně šlo o „kopáče“ pracující v centru Prahy.

Kampaň rychle upoutala pozornost veřejnosti a vzbudila zájem médií. Články o kampani se objevily ve všech celostátních denících a na informačních serverech. Čtenáři si mohli o akci přečíst např. v denících Právo, MF Dnes, Lidovky, Pražský deník, METRO a dalších. Rozhovory se zástupci agentury Underline odvysílaly TV stanice ČT1, ČT24 i rozhlasová stanice ČRo 1 – Radiožurnál. Do internetových diskuzí k tématu se zapojilo několik tisíc lidí.

Kampaň rozpoutala celospolečenskou vlnu diskuzí. Hlavními tématy se kromě smyslu vzdělání staly také otázky morálky a možné diskriminace. Ke kampani se vyjadřoval i ministr pro lidská práva.

„Naším záměrem nebylo někoho zneužívat. My jsme pro marketingovou komunikaci využili něco, co se mezi lidmi říká. Pokud sdělení vychází z reálných situací a reálných životů lidí, je to v marketingu ideální. A říká se, když se nebudeš učit, skončíš u lopaty. Tohle ustálené rčení, které zná spousta z nás, jsme převedli do praxe a velmi efektivně tak prezentovali vzdělávací sever,“ říká Marek Řídký, jednatel Underline.

Podle ankety serveru iDNES 80 % respondentů (21 500 lidí) vnímá kampaň jako vtipnou.

S úspěchem a publicitou kampaně je spokojen také zadavatel. Za první dny vzrostla návštěvnost serveru skoly.cz o téměř 500 %.

Pro velký zájem nabízí Underline příznivcům možnost vlastnit vlastní tričko s nápisem „Měl jsem se líp učit.“ Trička lze objednávat na této stránce.



14. Říjen 2009

Štítky:  ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT