Konference Zásilkový obchod poosmé

V pražském hotelu Olympik - Artemis dnes proběhl 8. ročník konference Zásilkový obchod, kterou pořádá asociace ADMAZ.

Mezi témata konference patřila například role katalogů v budoucnosti, online a offline prodej (podtitul konference zněl „Online & offline v době krize“), nebo problematika loajality zákazníků v zásilkovém obchodě.

Jako řečníci vystoupili Martin Groß-Albenhausen (FID Verlag), Naďa Šolcová (Mather RMG), Ondřej Herink (GfK), Jiří Štěpán (Et Netera), Matěj Novák (Ataxo) nebo Petr Růžička (Proximity Prague).



13. Říjen 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT