Konference Social Media In Business o sociálních médiích v marketingu

O sociálních médiích z pohledu byznysu se bude debatovat na první konferenci Social Media In Business. K jejím tématům budou patřit především sociální sítě a jejich potenciál využitelný v marketingu. Obsah, který pořádatelé (Direkt a Dark Side) vymezují heslem »Facebook, Linkedin a další. Nástroje revenue, nebo pouze image?«, je určen především manažerům, obchodníkům, podnikatelům i marketérům.

Na konferenci vystoupí Jakub Hrabovský, který působil jako Head of Social Media and Web Relations ve Vodafone UK, vedoucí Studia nových médií FF UK Josef Šlerka, Social Media Maniac Jan Perla, spoluzakladatel Socialbakers Lukáš Maixner, Filip Gregor (top analytik, Socialbakers), Vít Horký (Brand Embassy, zakladatel & CEO) nebo Marek Prchal (Idea Maker & Social Media). Pořadatelé slibují řadu konkrétních případových studií, silný networking, ochutnávku vín a afterparty, konference se koná 18.dubna 2013 od 14.00 v kině Atlas, Sokolovská 371/1, Praha 8.

Více o konferenci Social Media in Business.

Koupit vstupenku.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT