Konference Dny direct marketingu již za 14 dní: Představujeme řečníky a prezentace

Už za dva týdny proběhne v Praze největší direct marketingová akce roku – konference Dny direct marketingu. Pojďte se s námi podívat podrobněji na některé z řečníků, kteří na konferenci vystoupí, a na to, o čem před účastníky promluví.



S prezentací nazvanou „Neadresný mailing pohledem zevnitř“ vystoupí Michala Malčikovová a Martin KučeraČeské distribuční.

Představí chod distribuční agentury, průřez zakázek od začátku až do konce veškerými hlavními procesy. Půjde o audio-vizuální prezentaci formou krátkých dokumentárních videí proloženou mluvenými vstupy obou prezentujících.

Michala Malčikovová po absolvování obchodní akademie nastoupila v roce 2001 do společnosti ADM (Agentura pro distribuci a marketing) do oddělení klientservisu, kde mezi její hlavní kompetence patřila péče o klíčové klienty společnosti. Po třech letech působení v ADM přijala nabídku na post manažerky klientservisu, a to již v rebrandované společnosti TNT Post ČR. V roce 2007 odešla do společnosti Česká distribuční, kde ve funkci manažerky klientservisu působila 1 rok. V současné době zastává ve společnosti Česká distribuční post obchodní ředitelky, což znamená nejen péči o klíčové klienty, ale hlavní náplň práce je zodpovědnost za obchodní aktivity a výsledky společnosti a to včetně zásahů do marketingu společnosti a procesů. V oboru direct marketingu a neadresného mailingu se pohybuje 8 let.

Martin Kučera je věrný branži reklamy a marketingu již více než 14 let. Jeho začátky v oblasti direct marketingu a neadresné distribuce spadají do roku 1995 a jsou spojené se jménem společnosti Dillex. Martin Kučera byl zakladatelem a majitelem společnosti. Po transformaci Dillexu vzniká v roce 1999 Agentura pro distribuci a marketing (ADM), kde působil na pozicích obchodní manažer a obchodní ředitel pro Českou republiku. Po rebrandingu ADM na TNT Post ČR v roce 2006 zastával Martin Kučera pozici Obchodního ředitele TNT Post CEE. V současné době je členem představenstva společnosti Česká distribuční, členem dozorčí rady ve Waxum a.s. a spolumajitel komunikační agentury Seal Communication. Martin Kučera patří mezi skvělé řečníky řady konferencí a věnuje se také publikační činnosti v odborných médiích.





Miloš Červinka ze společnosti Infas promluví v přednášce s názvem „Direct mail – nové možnosti výroby a distribuce“ o tom, že webové služby otevírají nové možnosti kombinace klasického direct mailu. Kombinace DM a webového dotazníku zvyšuje response a snižuje náklady, webové publikování poštovních dokumentů snižuje náklady a zvyšuje možnosti variabilní reklamy. Představí také službu Web to print (direct mail), která snižuje administrativu řízení zakázek, zvyšuje produktivitu výroby a automatizuje proces opakovaných zakázek.

Miloš Červinka absolvoval ČVUT a po studiích pracoval jako programátor informačních systémů ČSAD Autobusové nádraží. V roce 1989 se stal spolumajitelem a programátorem ekonomických a informačních systémů ve společnosti Pragosoft a.s. Od roku 1992 pracuje pro společnost Infas jako ředitel a analytik zpracování dat.





Prezentaci nazvanou jednoduše „Trans promo“ účastníkům přednese Robert Domnosil ze společnosti BOOM Tisk.

O čem bude hovořit? „Komunikaci 1:1 zažíváme na vlastní kůži denně téměř všichni. Co dnes přináší taková komunikace společnostem? Co jejich zákazníkům? A jak přínos pro obě strany zvýšit? Přijďte se inspirovat…,“ zve Domnosil návštěvníky konference na svou přednášku.

Robert Domnosil se od skončení studií v roce 1992 věnuje podnikání. Jeho doménou se stala oblast polygrafie a tisku. Od roku 1995 působil jako obchodní ředitel společnosti BOOM TISK, spol. s r.o. a v roce 2009 byl jmenován ředitelem společnosti. Podílí se tak na řízení jednoho z prestižních polygrafických podniků působících na území České republiky.





Hlavním hostem prvního dne konference bude Rory Sutherland, Creative Vicepresident OgilvyOne Worldwide, který vystoupí s prezentací nazvanou “Direct Marketing in 2009 – Media, Markets, Metrics & Morals“. Ta bude diskusí o enormních změnách, které hýbou dnešním světem a o tom, že porozumění direct marketingu může být právě tím, co potřebujeme k jejich překonání.

Rory Sutherland po studiích na Christ‘s College v Cambridge pracoval pro řadu prestižních klientů ve skupině Ogilvy & Mather jako textař, posléze jako creative director. V roce 2005 byl jmenován do funkce Vice Chairman Ogilvy Group UK. Rory byl také prezidentem poroty Cannes Direct Lions 2007, od roku 2009 je také prezidentem Institute of Practitioners in Advertising.





Ředitelka Mather RMG, Naďa Šolcová, se ve své prezentaci s názvem „Budeme mít Nectar v Česku?“ bude zabývat multibrandovým věrnostním programem Nectar. Ten je velmi úspěšný ve Velké Británii a mohl by být inspirací pro velké hráče na českém trhu.

Naďa Šolcová se marketingové komunikaci věnuje již od roku 1993. Nejdříve působila ve společnosti Oasa Holding jako marketing manager, následně v rámci stejného holdingu ve společnosti Oasa Studio, které bylo největší čistě českou reklamní agenturou. Zde postupně prošla accountskými pozicemi až na pozici Client Service Director. Na stejné pozici přešla v roce 1999 do společnosti OgilvyOne. V současné době je Naďa Šolcová výkonnou ředitelkou společnosti win-win institute a spoluautorkou vzdělávacích projektů pořádaných touto společností a také ředitelkou agentury Mather RMG. Pravidelně přednáší na odborných konferencích zaměřených na direct marketing a je jedním z lektorů Českého institutu reklamní a marketingové komunikace. Píše odborné články pro média jako jsou Strategie, Trend marketing, Direkt apod.





Na závěr prvního dne konference vystoupí Milan Janecký z agentury Wunderman s přednáškou nazvanou „Behaviorální segmentace v Ruské Federaci aneb jsou všechny telekomunikační trhy stejné?“.

Hovořit bude o tom, jak probíhá behaviorální segmentace v telekomunikační firmě, jaké jsou zkušenosti české firmy při realizaci zakázky v Ruské federaci, a jak se liší český a ruský telekomunikač­ní trh.

Milan Janecký pracuje ve společnosti Wunderman osmým rokem. Od začátku je součástí týmu, který ve společnosti Eurotel, nyní Telefonica O2, realizuje kompletní program péče o zákazníky – customer lifecycle management. Nyní tento tým, který čítá více než 25 zaměstnanců, vede. V programu hrají velkou roli data z provozních systémů společnosti. Součástí programu je i behaviorální segmentace klientů a měření efektu komunikačních aktivit. Ve Wundermanu pracuje na CRM a loajalitní programech i pro ostatních klienty – hlavně z finanční sféry – dříve Česká spořitelna, nyní aktuálně Citibank. Před nástupem do společnosti Wunderman pracoval v reklamní agentuře DDB, kde měl na starost marketingovou komunikaci značky Paegas, nyní T-Mobile.






Druhý den konference otevře prezentace „Umění konverzace v digitálním světě“ v podání Daniela Morela, Chairmana &CEO agentury Wunderman Worldwide.

Morel se ve své přednášce zaměří na skutečnost, že středem pozornosti dnešního marketingového světa je digitální konverzace, a to jak se zákazníky, tak i mezi nimi navzájem. Pro obchodníky neexistuje nic cennějšího, pro agentury není větší výzvy – zvláště dnes, kdy jsou informace o zákazníkovi dostupné doslova všude a v reálném čase. V dnešní době máme jedinečnou možnost zkvalitnit komunikaci se zákazníkem v takové míře, jako ještě nikdy dříve. Daniel Morel bude hovořit o tom, jak mohou být obchodníci, kteří správně využívají svých datových zdrojů, o několik kroků napřed při vytváření přesvědčivé komunikace. A to zvláště ve světě, kde je vše digitální.

Daniel Morel je Chairman a CEO Wunderman, prezident prestižní poroty Cannes Direct Lions roku 2003. Již v roce 2003 hájil „novou odnož kreativity“ – kreativitu, která nás rozesměje, dotkne se srdce a inspiruje nás k činům. V roce 2005 byl členem první poroty Cannes Titanium Lions. Morel patří mezi osobnosti, které formují podobu současného digitálního a vztahového marketingu.





O úspěšném projektu neckCASINO bude mluvit v prezentaci „Český Neckermann boduje na internetu“ ředitel Neckermann ČR, Bohumil Karafiát.

NeckCASINO je zábavná multimediální hra pro zákazníky Neckermannu. Každý zákazník obdrží ke svému katalogu či nákupu tzv. šťastné číslo. Tento jedinečný kód pak použije při přihlášení a svou výhru si vytočí v elektronické ruletě. Výhry jsou od mnoha slev na nákup, přes spotřební elektroniku až po hlavní výhru – zájezd do Dubaje. Zahrát si mohou i lidé, kteří ještě nejsou zákazníci Neckermanna a nemají šťastné číslo. Po zadání své mailové adresy jsou vpuštěni do neckCASINA a mohou si 1× zkusit štěstí.

Bohumil Karafiát vystudoval ČVUT, v zásilkovém obchodě začal pracovat pro firmu Trend v roce 1993. Před téměř 12 lety byl jedním z týmu, který zaváděl společnost Neckermann na trhy střední Evropy. Ve vedení českého Neckermanna pracoval až do r. 2006, kdy si udělal roční přestávku, aby zavedl na český a slovenský trh mezinárodní zásilkovou společnost Beate Uhse. Do funkce ředitele Neckermanna opět nastoupil v r. 2007. V zásilkovém obchodě se Karafiát pohybuje již 16 let.





V přednášce „Světový digital marketing přímo od pramene“ budete mít možnost načerpat inspiraci od šéfa přední evropské digitální agentury These Days, Erwina Jansena.

Seznámí vás s nejlepšími digitálními kampaněmi, které v poslední době vznikly v dílně These Days. Některé jsou lokální, některé globální, všechny jsou ovšem kreativní a účinné. Klíčovými body prezentace budou informace a inspirace – zjistěte, jaké jsou nejnovější triky a trendy, které můžete použít i pro své vlastní interaktivní kampaně.

Erwin Jansen působí v současné době jako CEO v agentuře These Days, která ve spojení se společností Wunderman působí v zemích Beneluxu. V předešlých letech sbíral Erwin své profesní zkušenosti ve společnostech PWC, jakožto konzultant, dále jako Strategic Planner v Young & Rubicam a jako Director of New Media v LDV Bates. Mezi jeho klienty patří firmy zvučných jmen: Nokia, Sara Lee, Citi, Mercedes-Benz, Samsonite, Sony, France Telecom, Centerparcs, Unilever, Procter&Gamble, Thomas Cook, AXA, Yellow Pages, Kia, Seat, PerfettiVanMelle (Frisk), Land Rover, Ford, Greenpeace, Diners Club, Carrefour, atd. Erwin často a rád publikuje v odborných časopisech a je uznávaným řečníkem v Belgii i v zahraničí. Své dlouholeté profesní zkušenosti Erwin uplatňuje také jako člen poroty Cannes Lions.





„Jak outsourcovat kontaktní centrum“ poradí Jozef Biroš ze společnosti Proveon.

V přednášce zazní praktické rady k organizaci výběrových řízení, budou představeny různé cenové modely pro odměňování call centra. Dozvíte se, jak outsourcovat, a přitom si udržet váš obchod i data plně pod kontrolou.

Jozef Biroš od roku 2001 pracoval jako ředitel zákaznického centra společnosti Mediaservis. Dříve ředitel a jednatel Chio Slovakia a Slovakia Chips. Od roku 2007 působí Jozef Biroš na pozici výkonného ředitele v brněnské společnosti Proveon.



20. Srpen 2009

Štítky:  ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT