Konference Den iDirektu podrobněji

Přinášíme vám první podrobnější informace o připravované konferenci "Den iDirektu - Připravte se na digitální marketing v roce 2010". Ta se uskuteční v pátek 4. prosince 2009 v pražském Autoklubu.

Podrobný program konference s možností registrace najdete zde.


Jak napovídá už podtitul konference, hlavním cílem je dát návštěvníkům do ruky „kapesního průvodce“ digital marketingem pro rok 2010.

Témata pokrývají celé spektrum nástrojů digitálního marketingu, od SEO/SEM a PPC reklamy, přes cílení a práci s daty v elektronické komunikaci, e-mailing, webový marketing a sociální sítě, až po mobilní marketing.


A na jaké přednášky se můžete těšit?


Tomáš Jindříšek, ředitel agentury Ogilvy Interactive, která letos získala Grand Prix v soutěži Internet Effectiveness Awards za internetové řešení PaySec, promluví na téma Co bude v online marketingu fungovat v roce 2010 a 2011?

Je vůbec možné předpovědět, co bude v digitálním marketingu za dva roky? Nástup Facebooku nepředpověděl nikdo! Hodně prezentovaný Second Life a virální marketing zapadly. Jiné věci přežily, jak se v tom zorientovat? Co se dá vyčíst už nyní?


Daniel Kafka z agentury První multimediální je spoluautorem velmi úspěšné kampaně Becherovky Lemond na Facebooku a na konferenci vystoupí s prezentací nazvanou příhodně Jak na marketing na Facebooku?

Praktické ukázky funkčních a efektivních kampaní na Facebooku jak v ČR, tak i v zahraničí. Co funguje, co ne, jak a na co si dát pozor?


Vladislav Bureš působí v agentuře Proximity Prague jako copywriter se zaměřením na přímou komunikaci. V letech 2007, 2008 a 2009 se podílel na kampaních oceněných v soutěži Český Direkt. Pravidelně přednáší na školeních o e-mail marketingu a pro účastníky konference Den iDIREKTu má připravenu prezentaci s názvem 1 000 nebo 100 000 e-mailů?

Kolik e-mailů je dost na rozesílku a jak to udělat, aby Váš e-mailing nezapadl mezi jinými nabídkami? Ukážeme si překvapivé výsledky rozesílek, tipy na vylepšení e-mailingů a ukázky zajímavých e-mailingů ze světa včetně výsledků!


Dále se můžete těšit například na Tomasze Teodorczyka z německé agentury nugg.ad, která se specializuje na prediktivní behaviorální cílení, Michala Horáka, ředitele společnosti Advanced Telecom Services zabývající se mobilním marketingem, nebo na Roberta Haase z internetové agentury SYMBIO, který promluví o tom, co by měl mít firemní web v roce 2010.


Podrobný program konference s možností registrace najdete zde.



27. Říjen 2009

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT