Komerční banka redesignovala web

Celkovým redesignem včetně nutné restrukturalizace prošel web jedné z nejvýznamnějších českých bank. Kreativní část pochází z dílny EURO RSCG, technickou realizaci zajistila agentura FG Forrest, která spravuje korporátní web Komerční banky již více než osm let.

Hlavním cílem projektu bylo přepracování stávající webové prezentace tak, aby nové řešení lépe splňovalo pravidla přístupnosti a použitelnosti platná pro tvorbu webových prezentací a současně lépe reprezentovalo brand Komerční banky, včetně odpovídajícího důrazu na korporátní design.

Uživatelská přívětivost je základní myšlenkou nového webu. Uživatel by měl nacházet informace snadněji, pohodlněji a rychleji.

Velké změny doznal i samotný obsah webu. Produktové listy byly přepracovány, v rámci možností, podle pravidel moderního copywritingu a výsledků testování se zaměřením na uživatelské zvyklosti čtení na webu. Obsah by tedy nyní měl být srozumitelnější, jednodušší a hlavně přizpůsobený cílovým skupinám v rámci jednotlivých segmentů.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT