Klientské centrum ČS získalo v mezinárodní soutěži cenu za nejlepší zákaznické služby

Klientské centrum České spořitelny se sídlem v Prostějově získalo ocenění v kategorii Nejlepší zákaznické služby v mezinárodní soutěži kontaktních center regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika), kterou pořádá světová asociace ContactCenterWorld.com.

V kategorii Nejlepší vedoucí kontaktního centra převzal v Londýně ocenění Radek Bedřich, ředitel klientského centra. Jaroslav Flek, telefonní bankéř pro komerční klientelu České spořitelny, získal cenu v kategorii Nejlepší operátor zákaznických služeb.

„Ocenění jsou velkým úspěchem, za kterým stojí poctivá práce všech zaměstnanců Klientského centra i dalších kolegů v České spořitelně. Je pro nás potvrzením skutečnosti, že naše Klientské centrum je na špičce nejen v České republice, ale je plně srovnatelné s nejlepšími světovými kontaktními centry“, řekl Radek Bedřich.

Klientské centrum České spořitelny je určeno všem klientům i neklientům České spořitelny, kteří se chtějí dozvědět informace nebo potřebují poradit či pomoci se službami či produkty České spořitelny a jejích dceřiných společností.

Prostřednictvím Klientského centra mohou klienti také zadávat platební operace, blokovat odcizené či ztracené platební karty, odblokovat internetové bankovnictví nebo podávat reklamace. To vše telefonicky nebo e-mailem.

Zvláštní skupina zaměstnanců klientského centra se pak věnuje telemarketingu.



9. Červenec 2010

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT