Klan připravil direct mail pro T-Mobile

Direct mail agentury Klan je v podobě klasického skipasu s rollerem. Zásilka na cílovou skupinu B2C byla v tomto týdnu rozeslána na 40 tisíc zákazníků a je součástí vánoční kampaně T-Mobile.

V rámci vánoční kampaně přináší T-Mobile svým zákazníkům mimo jiné také Internet na cesty s 25% slevou k uzavření smlouvy. Celá kampaň se odehrává na horách a opět je postavena na herecké dvojici Lukáš Pavlásek a Vojta Kotek, doplněnou tentokrát o Jakuba Koháka. Hlavním vizuálem internetové nabídky je Lukáš Pavlásek letící na lyžích s headlinem: Skočte si pro Internet na cesty s 25% slevou! Reklamní sdělení je stručné a jasné a navíc mohou zákazníci skipas využít v zimě na horách.

Zdroj: Klan



16. Listopad 2012

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT