Kde najde reklamní agentura příležitosti? Vytvoří si je – on-line kampaň Leo Burnett

Portugalský Leo Burnett se rozhodl nečekat, až ekonomická krize skončí a nabídl uživatelům speciální aplikace možnost slovo "krize" z internetu zcela vymazat a nahradit jej mnohem sympatičtějším výrazem: příležitost.

See The Opportunity


Zadání

Lisabonská pobočka agentury Leo Burnett začátkem letošního roku hledala příležitosti, jak představit potenciálním klientům svou práci. Jelikož se však samy žádné neobjevovaly, rozhodla se agentura vytvořit příležitosti vlastní.


Řešení

Tým agentury vyvinul aplikaci, která po nainstalování do prohlížeče měnila na jakékoli webové stránce v té době nejfrekventovanější negativní slovo „krize“ za slovo se zcela opačným vyzněním: „příležitost“.

Aplikace byla přeložena do více než 30 jazyků a během týdne pronikla zpráva o tom, že portugalský Leo Burnett „odstranil“ krizi, do médií po celém světě. Stránku www.see-the-opportunity.com navštívilo 250 tisíc lidí z 94 zemí.

Poté, co o kampani slyšel „každý“, kontaktovala agentura potenciální klienty a žádala o jediné: o příležitost. Heslo znělo: „Agentura, která přiměla každého vidět příležitosti, chce pracovat s vámi.“


Výsledek

Celkem 16 oslovených společností si sjednalo s agenturou schůzku a s devíti byla navázána spolupráce.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT