Kaufland na léto připravil věrnostní program s Dormeo

Zákazníci nyní mohou vylepovat body do klasické papírové karty, aby získali 50% slevu.

Až do 22. července mohou zákazníci řetězce sbírat body, které pak mohou uplatnit na nákup produktů Dormeo s 50% slevou.

Věrnostní program má jednoduchý princip: za každých sto korun, které zákazníci v Kauflandu utratí, dostanou samolepicí známku představující jeden bod. Známky se lepí do papírové karty, kterou obdrží na prodejně, nebo mohou stáhnout na internetu.

Po nasbírání určeného počtu bodů může zákazník koupit vybraný produkt za poloviční cenu. Ve všech případech platí, že k výhodnějšímu pořízení některého z produktů Dormeo zákazník potřebuje dvacet bodů.

Zdeněk Fekar



11. Květen 2015

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT