Kancelářské květiny jako nové médium

Světový fond na ochranu přírody (World Wildlife Fund)pořádá jednou v roce globální akci Hodina Země (Earth Hour). Žádá domácnosti a firmy, aby zhasly na hodinu světlo a zvýšily tak povědomí o změně klimatu.

Když ve WWF plánovali akci na rok 2009, napadla je možnost oslovit originální cestou 1500 firem. Uvědomili si, že v každé kanceláři jsou nějaké pokojové květiny, které absorbují CO2 – hlavní zdroj plynů způsobujících skleníkový efekt.

Pro speciální kampaň vytvořili 5000 papírových rostlin “Plant Spike”, které byly určeny k zapíchnutí do květináčů. Na všech bylo napsáno: “Pomáhám vašemu prostředí. Prosím, pomozte také tomu mému.”

Tisk byl vytvořen za pomoci speciálního inkoustu, který působil zároveň jako hnojivo. Aby bylo možné kampaň hladce realizovat spolupracoval WWF s půjčovnou květin.

Ve WWF tak vytvořili nové medium, vyvinuli novou tiskovou technologii a zapojili nový distribuční kanál.

Klient: WWF

Agentura: Wunderman Sydney

Země: Austrálie

Rok:2009



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT