Kampaň Tesa Notes: Lepicí bloček, který přežije i praktiky pošty

Výrobce kancelářských potřeb, společnost Tesa, chtěla prosadit svůj produkt Tesa Notes na německém trhu a využila k tomu originální direct mailové kampaně.

Tesa Notes


Zadání

Demonstrovat přilnavou sílu lepicích poznámkových bločků Tesa Notes německým dodavatelům kancelářských potřeb.


Řešení

Tým agentury Jung von Matt přišel s nápadem, jak názorným a dobře zapamatovatelným způsobem představit schopnosti lepicích bločků Tesa Notes.

Distributorům kancelářských potřeb, od nichž nakupuje zboží většina německých firem, byl rozeslán direct mail s nabídkou bločků Tesa Notes. To by nebylo nic neobvyklého, kdyby adresa příjemce nebyla napsána právě na jednom z těchto nalepovacích papírků (byly použity zcela standardní bločky Tesa Notes, žádné lepidlo navíc).

Dopis s takto nalepenou adresou pak musel projít celým poštovním procesem, od převzetí na přepážce, přes třídící stroje, až po donášku pošťákem.


Výsledek

Na základě testovacích zásilek a kontrolních telefonátů adresátům bylo zjištěno, že přibližně 90 % zásilek bylo úspěšně doručeno až do rukou adresáta.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT