Kampaň pro španělské komediální divadlo: Zaplatíte jen tolik, kolikrát vás rozesmějeme

Teatreneu je nezávislá divadelní společnost, která měla velký problém s poklesem návštěvnosti. Diváků ubývalo z důvodu špatné ekonomické situace ve Španělsku a také proto, že se vláda rozhodla uvalit vyšší daně na vstupenky na kulturu.

SOUTĚŽ: EUROBEST 2014

OCENĚNÍ: GRAND PRIX

KATEGORIE: Direct

NÁZEV: PAY PER LAUGH aneb zaplatíte jen tolik, kolikrát vás rozesmějeme

PRODUKT: PAY PER LAUGH

KLIENT: divadelní společnost TEATRENEU

AGENTURA: THE CYRANOS McCANN Barcelona, Španělsko

ZADÁNÍ

Teatreneu je nezávislá divadelní společnost, která měla velký problém s poklesem návštěvnosti. Diváků ubývalo z důvodu špatné ekonomické situace ve Španělsku a také proto, že se vláda rozhodla uvalit vyšší daně na vstupenky na kulturu. Cílem bylo nechuť diváků trávit volný čas v divadle překonat, zvýšit počet návštěvníků a zároveň zdražit lístky.

KREATIVNÍ PROVEDENÍ

Protože to musí zajistit zvýšení prodeje.

POPIS KREATIVNÍHO ŘEŠENÍ

Abychom osvobodili lidi od komplikovaného rozhodování a zařídili, aby se divadlo zas zaplnilo, vyvinuli jsme převratný, atraktivní a „férový“ systém placení vstupenek – diváci zaplatí jen tolik, kolikrát se je hercům podaří rozesmát.

VÝSLEDKY

Průměrná cena lístku u běžného představení byla 6 eur. O našem projektu informovala největší média ve Španělsku To přineslo více publicity a ve výsledku i 35% nárůst návštěvnosti. Každé představení „Pay Per Laugh“ vyneslo 7 200 eur ve srovnání s 4 400 eury, které totéž představení vydělalo dříve. Po tomto úspěchu začala systém Pay Per laugh zavádět i další divadla uvádějící komedie ve Španělsku. Mobilní aplikace byla vytvořena jako nezávislý platební systém, takže ho mohou využívat i další projekty.

Zdroj: Eurobest



19. Leden 2015

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT