Kampaň pro Audi 8: 100% response rate, 19% adresátů auto koupilo

Unikátní kostka Audi Test Drive Cube doručená zákazníkům po aktivování umožnila testovací jízdu. Po 90 minutách bylo nove Audi A8 dodáno od nejbližšího dealera přímo k zákazníkovi.

SOUTĚŽ: EUROBEST 2014

OCENĚNÍ: ZLATO

KATEGORIE: Direct

NÁZEV: TEST DRIVE CUBE aneb kostka pro testovací jízdu

PRODUKT: nové AUDI A8

KLIENT: AUDI

AGENTURA: PHILIPP UND KEUNTJE Hamburg, Německo

ZADÁNÍ

Cílovou skupinu Audi A8 je těžké zasáhnout a ještě těžší přesvědčit. Cílem bylo zaměřit pozornost těchto klientů na nove Audi A8 a zajistit testovací jízdy. Mezi adresáty kampaně byli majitele předešlého modelu Audi A8, vážní zájemci, kteří si vyžádali informace o novem voze, a také zákazníci konkurenčních luxusních vozů. Strategie kampaně byla okamžitě aktivovat zákazníky a upevnit vazbu s nimi tak, aby byly komunikovány technologické ambice značky.

KREATIVNÍ PROVEDENÍ

Abychom se drželi briefu, hledali jsme silný způsob, jak aktivovat zákazníky a přivést je přímo k dealerům Audi. Řešení, které jsme vymysleli, úplně otočilo běžný postup přivádění zákazníků do místa prodeje. Cílová skupina si zasloužila exkluzivní služby, zákazníci by si měli přát, aby nový vůz přijel za nimi. Taková služba vytvoří osobni vazbu mezi zákazníkem a prodejcem. Vyvinuli jsme inovativní zařízení, které to umožní přesně ve stylu komunikace značky Audi. Audi Test Drive Cube představuje progresivní technologii a potvrzuje slogan Audi – náskok díky technice.

POPIŠTE KREATIVNÍ ŘEŠENÍ

Vyvinuli jsme Audi Test Drive Cube (kostku pro testovací jízdu Audi), zařízení, které zajistí, aby se premiéra nového Audi 8 odehrála přímo u zákazníka. Dealeři Audi osobně vybrali adresáty. Abychom zapůsobili, vytvořili jsme kostku v atraktivním designu nahoře s originálním start-stop tlačítkem a vepředu jsme umístili červený LED display. Integrovaný GPS a GSM modul vevnitř nebyl vidět. Jakmile zákazník kostku aktivoval, začalo odpočítávání a byly zadány geografické souřadnice do Audi. Po 90 minutách bylo nove Audi A8 dodáno od nejbližšího dealera přímo k zákazníkovi na 24hodinovou testovací jízdu.

VÝSLEDKY

Kampaň posílila loajalitu zákazníků jak k Audi, tak k dealerům. Image značky bylo čistým způsobem komunikováno směrem k exkluzivní cílové skupině Audi A8. Tento fakt bylo možné přesně změřit a dokázat. Dosáhli jsme 100% response rate, to znamená, že každá doručena kostka znamenala testovací jízdu. A téměř každý pátý zákazník, který kostku aktivoval, nové Audi A8 koupil (coversion rate byla 19 %). Řada těchto zákazníků si dokonce ihned koupila přesně ten vůz, který dostala k testovací jízdě.

Zdroj: Eurobest

Poznámka iDirektu: Kolik zákazníků bylo v kampani osloveno, agentura neuvádí.



14. Leden 2015

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT