Kampaň Levi’s v Asii: Co nejrychleji prohlédněte a opusťte stránky

Známý výrobce džínového oblečení Levi's propagoval novou řadu riflí pro teenagery pomocí interaktivní kampaně, v níž vítězila rychlost a postřeh.

Levi’s Engineered Jeans


Zadání

Společnost Levi’s přišla na asijský trh s novými džíny pro „energické teenagery svobodného ducha“ a potřebovala kampaň zaměřenou na tuto cílovou skupinu. Úkolem bylo představit nový produkt a navázat komunikaci s mladými lidmi.


Řešení

Ve spolupráci s agenturou OgilvyInteractive vznikla interaktivní on-line kampaň. Jejím hlavním cílem bylo přinést energii a adrenalin a reflektovat tak charakter zvolené cílové skupiny.

Oproti obvyklé snaze udržet uživatele na webu co nejdéle, Levi’s naopak motivoval k co nejrychlejšímu opuštění. Úkolem totiž bylo najít na stránce kód, jehož zadáním získal návštěvník stránek možnost vyhrát nejnovější model džínů Levi’s. Na nalezení kódu měl přitom jen desítky sekund.

Kód byl ukryt v obrazech tvořených vždy mladým člověkem v džínech Levi’s na barevném pozadí. Během hledání kódu se uživatel zároveň seznamoval s výhodami nového výrobku.

Fungování soutěžního webu si můžete vyzkoušet tady.

Kampaň měla i virální rozměr díky možnosti vyzvat kamaráda na souboj v rychlosti nalezení kódu, který byl pokaždé jiný.


Výsledek

Stránky navštívilo necelých 24 tisíc unikátních návštěvníků, kteří na nich strávili průměrně dvě a půl minuty (což zpravidla stačilo na nalezení kódu).



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT