Kampaň fitness centra donutila lidi hýbat se a doručit dopis sousedovi
Pohyb prospěje každému, řekli si v belgické síti fitness center HealthCity a rozeslali dopisy důmyslně tak, aby člověk musel "pohnout kostrou" a doručit dopis svému sousedovi.
Wrongly addressed mailing
- Zadavatel: HealthCity
- Agentura: Duval Guillaume Brussels
- Země: Belgie
- Rok: 2009
Zadání
HealthCity je síť fitness center s pobočkami v několika zemích západní Evropy. Mimo jiné v Belgii, kde chtělo HealthCity přilákat více lidí do svých posiloven.
Řešení
Obyvatelé domků v oblastech, kde se fitness centrum HealthCity nachází, obdrželi do schránky obálku, která byla sice opatřena správně jejich adresou, ale se jménem souseda.
Co uděláte v takové situaci jako správný soused? Samozřejmě obálku vezmete a (ideálně neotevřenou) odnesete do schránky osobě, které je zřejmě určena.
Totéž se však opakuje na druhé straně, váš soused dostal obálku sice se svým číslem domu, nicméně psanou na vaše jméno a jde ji tedy odnést k vám.
Po otevření dopisu čekal na adresáta následující text:
„Vážený pane …,
v HealthCity si myslíme, že každý potřebuje cvičit. Proto jsme vám poslali dopis pro vašeho souseda a jemu zase dopis pro vás.
Tak jste si oba trochu zacvičili při doručování dopisů jeden druhému, nicméně, pro zdravý život potřebujete trochu více pohybu.
Přijďte do místního fitness centra HealthCity, přineste s sebou tento dopis a získejte jednu lekci zdarma.“
Výsledek
Výsledek kampaně zatím není k dispozici, vzhledem k tomu, že byla spuštěna v říjnu a stále běží, nicméně HealthCity potvrzuje zvýšený zájem návštěvníků.
- iDirekt.cz
23. Listopad 2009
Štítky: Direct mail, Direct marketing, Duval Guillaume, HealthCity, Případové studie