Kampaň fitness centra donutila lidi hýbat se a doručit dopis sousedovi

Pohyb prospěje každému, řekli si v belgické síti fitness center HealthCity a rozeslali dopisy důmyslně tak, aby člověk musel "pohnout kostrou" a doručit dopis svému sousedovi.

Wrongly addressed mailing


Zadání

HealthCity je síť fitness center s pobočkami v několika zemích západní Evropy. Mimo jiné v Belgii, kde chtělo HealthCity přilákat více lidí do svých posiloven.


Řešení

Obyvatelé domků v oblastech, kde se fitness centrum HealthCity nachází, obdrželi do schránky obálku, která byla sice opatřena správně jejich adresou, ale se jménem souseda.

Co uděláte v takové situaci jako správný soused? Samozřejmě obálku vezmete a (ideálně neotevřenou) odnesete do schránky osobě, které je zřejmě určena.

Totéž se však opakuje na druhé straně, váš soused dostal obálku sice se svým číslem domu, nicméně psanou na vaše jméno a jde ji tedy odnést k vám.

Po otevření dopisu čekal na adresáta následující text:

„Vážený pane …,

v HealthCity si myslíme, že každý potřebuje cvičit. Proto jsme vám poslali dopis pro vašeho souseda a jemu zase dopis pro vás.

Tak jste si oba trochu zacvičili při doručování dopisů jeden druhému, nicméně, pro zdravý život potřebujete trochu více pohybu.

Přijďte do místního fitness centra HealthCity, přineste s sebou tento dopis a získejte jednu lekci zdarma.


Výsledek

Výsledek kampaně zatím není k dispozici, vzhledem k tomu, že byla spuštěna v říjnu a stále běží, nicméně HealthCity potvrzuje zvýšený zájem návštěvníků.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT