Kalendář, který hubne, v kampani fitcentra

Brazilské fitcentrum chtělo svým návštěvníkům ukázat, že hubnutí je dlouhodobý proces, který není radno přerušit po několikatýdenním snažení. Využilo k tomu vtipného a názorného kalendáře.

Calendar

Zadavatel: Companhia Athletica
Agentura: DDB
Země: Brazílie
Rok: 2009

Zadání

Brazilské fitcentrum Companhia Athletica se potýkalo s návštěvníky, kteří po několika týdnech cvičení svou snahu vzdávali. Důvodem byla především jejich nerealistická očekávání, kvůli nimž věřili, že v krátké době získají postavu podle svých představ. Když se to nestalo, na navštěvování fitcentra rezignovali.

Companhia Athletica chtěla tento trend zastavit a vysvětlit svým klientům, že nejlepší způsob, jak dosáhnout jejich cíle, je vytrvalá snaha pod vedením profesionálního trenéra.


Řešení

S cílem ukázat, že cesta ke zdraví a kondici je dlouhodobý proces, byla stávajícím členům fitcentra Companhia Athletica distribuována zásilka v podobě lehce humorně laděného kalendáře.

Kalendář byl připraven ve dvou variantách – modrý pro muže, růžový pro ženy. V obou případech zobrazoval na stránce prvního měsíce tukem obalenou siluetu.

Jak plynuly měsíce a majitel kalendáře jej otáčel, sledoval zeštíhlující se postavu na kalendáři. A stejně tak se měla při vytrvalém dlouhodobém tréninku měnit jeho postava.


Výsledek

Lidé, kteří nechodili tak často, začali fitcentrum navštěvovat pravidelně a počet „odpadlíků“ klesl o 45 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT