Július Hájek do pivovarnického Molson Coors Europe

Július Hájek za 13 let působení v digitálním marketingu pracoval pro několik korporací a byl také členem výkonné rady SPIR.

Nyní po 4 letech strávených v manažerských B2B a B2C pozicích v oblasti automotive přešel do segmentu FMCG, konkrétně do pivovarnické společnosti Molson Coors Europe, která v roce 2012 koupila Pivovary Staropramen.

Molson Coors Europe má v portfoliu více než 30 značek. Kromě Staropramenu jsou to další populární lokální piva Borsodi, Carling, Coors Light, Kamenitza, Bergenbier, Ozujsko, Jelen, Worthington’s nebo Niksicko. Společnost dodává také mezinárodní premium značky Beck’s, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau a Stella Artois.

Július Hájek (33) nastoupil na regionální pozici Customer Digital Managera a jeho úkolem bude mimo jiné vytvořit a rozvíjet digitální strategii, pomáhat jednotlivým trhům (Velká Británie, Česko, Slovensko, Maďarsko, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora) profitovat z moderních technologií nebo digitalizovat B2B projekty.

Július má zkušenosti jak z Microsoftu tak z digitálních agentur.



15. Červenec 2016

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT