Jen čtyři procenta marketérů považují výsledky mailingu za vynikající

Odborná studie radí: posílejte víc mailů. Přitom jen čtyři procenta marketérů považuje výsledky mailingu za vynikající.

Každý v oboru vám řekne, jak je mailing důležitý. Ale už nikdo vám neřekne, která cesta je správná. Každý marketér si musí vyšlapat vlastní cestičku.

Oborový web Direct Marketing News přinesl zajímavou infografiku, která čerpá z nejčerstvější studie Email Marketing Industry Census 2015 realizované agenturou Econsultancy za podpory firmy Adestra.

Jednou z cest, jak poznat co a jak, je jednoduchý krok – prostě posílejte víc mailů, radí DM News. Mailing se totiž využívá málo, ukazuje studie: zatímco 41 % britských společností posílá méně než 50 000 mailů měsíčně, 22 % firem posílá každý měsíc víc než milion zpráv.

To sice něco stojí, ale podle 61 % respondentů mailing spolkne jen deset procent nebo méně z celkového rozpočtu.

Investice do mailingu ale nestojí jen peníze, ale i čas. Dotazovaní marketéři na každou kampaň potřebují až dvě hodiny času na nejrůznější aktivity, jako je reportování (71 %), přenos (68 %) nebo práce s daty (58 %).

Téměř čtyři pětiny (76 %) marketérů tráví čas segmentací, mezi další časté činnosti patří optimalizace mailů pro mobilní zařízení (61 %), sdílení obsahu na sociální média (56 %) a úprava distribučních seznamů (50 %).

Jsou to jistě zajímavá čísla, ale vyplácí se to? Podle studie 44 % respondentů považuje výsledky svých kampaní za průměrně úspěšné, 37 % za dobré a 15 % vysloveně za špatné. Jen čtyři procenta marketérů hlásí skvělé výsledky.

A jak jste na tom vy?

Zdeněk Fekar, s využitím DM News



10. Duben 2015

Štítky:  , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT