Jeep využil v kampani „největší banner na světě“

Originální interaktivní banner, který si získal pozornost návštěvníků, použil Jeep v kampani pro model Cherokee.

Into the Wild

Zadavatel: Jeep
Agentura: Elephant Seven
Země: Německo
Rok: 2008

Zadání

Automobilka Jeep chtěla pro svůj model Cherokee realizovat on-line bannerovou kampaň, která si na první pohled získá pozornost návštěvníků.


Řešení

Agentura Elephant Seven vytvořila „největší on-line banner na světě“.

Návštěvníci automobilových webů, na nichž byl banner umístěn, nejprve viděli výzvu, aby opustili svůj každodenní život a vydali se za dobrodružstvím, následovanou pokynem k pomalému posouvání stránky doprava.

Jakmile tak učinili, Jeep v banneru se rozjel a pohyboval se spolu s tím, jak uživatel posouval stránku. Pokud zastavil posouvání, zastavil se i Jeep.

Postupně virtuální automobil postupně projel různé druhy terénu a demonstroval tak schopnosti modelu Cherokee. Uživatel se samozřejmě kdykoli mohl prokliknout na webové stránky Jeepu.

Zajímavostí banneru je, že byl složen ze tří flashových animací o celkové šířce 6 000 px.

Podívejte se na video s ukázkou banneru, nebo si jej rovnou vyzkoušejte:



Výsledek

Míra interakce návštěvníků s bannerem překonala očekávání a dosáhla 16,1 %.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT