Jedna z řady kampaní Wunderman Germany: Range Rover

Druhou ochutnávkou z oceněných kampaní Wunderman Germany je alobalová kampaň pro nový Range Rover zaměřená na novináře. Na Dni direct marketingu 31. 3. bude kampaně agentury Wunderman Germany prezentovat její Chief Creative Officer Martin Riesenfelder. Kampaň Aluminium pracovala s faktem, že hliníková karoserie nového Range Roveru znamená snížení hmotnosti terénního vozu o 420 kg.

Land Rover “Aluminium”

Zadání: Aluminium se dnes intenzivně používá ve výrobě automobilů a přináší výhody v oblasti výkonu, manipulace a hospodárnosti. Na poli SUV je však nový Range Rover s hliníkovou karoserií ojedinělou světovou raritou. Tato novinka má řádnou váhu, protože u kolosu jako Range Rover je úspora hmotnosti díky ní obrovská: až 420 kg! Vybraní novináři měli informace s těmito ohromujícími údaji o novém Range Roveru emocionálním způsobem objevit, aby na jejich základě mohli podat co nejhodnotnější zprávy.

Realizace: Alobal znají a mají všichni. Starý, známý, různorodě použitelný domácí pomocník. První použití na výrobu kompletní SUV karoserie přineslo tomuto lehkému kovu novou, nosnou roli. Toho jsme využili pro stvoření naprosto speciální alobalové role. S nádherným potiskem. Pro domácnost jí byla škoda. Pro tisk měla velkou hodnotu.

Výsledek: 73 % z kontaktované cílové skupiny se dostavilo na světovou premiéru do Londýna.

A ti všichni potom o novém Range Roveru napsali.



24. Březen 2014

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT