Je tu Wunderman Interactive

Agentura Wunderman, která pracuje například pro klienty Telefónica O2, Microsoft, Ford, Nokia, Pivovary Staropramen, Tipsport a nově Raiffeisenbank, otevírá novou divizi Wunderman Interactive, kterou povede Michal Popelář.

Wunderman charakterizuje své nové oddělení jako kreativní a zároveň efektivní. „Projekty, které se zde budou realizovat, by měly být primárně založeny na znalostech o zákazníkovi,“ říká Evžen Drtina, CEO Wunderman. Nová digitální divize tak využije zkušenosti agentury, která dlouhodobě zpracovává analýzy zákazníků například pro Telefóniku O2.

Karel Duchek, Executive Director Wunderman dodává: „Ve Wunderman Interactive dokážeme propojit online kampaně s databázemi klientů a s výsledky prodeje. Díky tomu budeme schopni pro každou společnost vytvořit online projekty zaměřené pouze a výhradně na plnění obchodních cílů.“



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT