Je libo kávu z banneru? Vyberte si tu svou v kampani Air Canada

Nápaditou interaktivní bannerovou kampaň připravila agentura Marketel pro kanadskou leteckou společnost.

Coffee Cup


Zadání

Letecká společnost Air Canada se chtěla prezentovat jako dopravce, u nějž mají cestující širokou možnost výběru, a to zejména v oblasti tarifů.


Řešení

Aby přiblížili myšlenku „možnosti volby“ zákazníkům, rozhodli se v agentuře Marketel najít každodenní rozhodnutí, která lidé dělají. Okamžitě je napadla káva – tu si každý dává jinak.

Vznikl interaktivní banner, který nejprve vyzývá k přejetí myší a jakmile tak návštěvník stránky učiní, z banneru vyskočí kelímek na kávu a nabídne na výběr, jak svou kávu chce.

Může zvolit kávu „se vším“ (v tomto případě se šlehačkou a čokoládou), jen „s něčím“ (pouze šlehačka), nebo úplně „bez ničeho“ (jenom káva). Tato volba symbolizuje samozřejmě nabídku Air Canada, kde si může zákazník zvolit tarif podle svých představ.

Po provedení volby se banner naplní kávou, vysune se ze své pozice a přelije kávu do kelímku. V závislosti na předchozím výběru se buď přidá, nebo nepřidá šlehačka a čokoláda.

Nakonec se na banneru objeví heslo „Možnost volby je dobrá“ a možnost celý proces zopakovat, nebo se prokliknout na stránky Air Canada.

Banner si můžete vyzkoušet na této stránce.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT