Japonské origami pro rakouský Telekom

Nápaditý direct mail rozesílal Telekom Austria svým potenciálním zákazníkům, aby představil své služby a profesionální řešení.

Origami


Zadání

Telekom Austria (TA), největší rakouský poskytovatel ICT řešení, potřeboval rozšířit okruh zákazníků, s nimiž komunikuje, a představit jim své služby. Cestu ke klientům jim měl otevřít balíček s papírovou skládankou origami.


Řešení

S cílem oslovit nové potenciální klienty TA vytvořila rakouská pobočka agentury OgilvyOne direct mail, jehož hlavním motivem bylo japonské origami. To mělo symbolizovat kvalitu a preciznost řešení, která Telekom Austria nabízí v oblasti e-marketingu. Pro porovnání byl přiložen i zmuchlaný papír představující nedokonalé řešení, které ovšem TA nenabízí.

Hlavní sdělení kampaně znělo:

„E-business se vyskytuje v různých podobách. Pouze ti, kteří jsou znalí umění ICT řešení, se mohou oprávněně nazývat poskytovateli řešení – stejně, jako je tomu u origami, tradičního japonského umění skládání papíru.“


Výsledek

Složené origami bylo k vidění v mnoha vídeňských kancelářích, na mailing přišlo 39 responsí a přinesl společnosti Telekom Austria například zakázku od Suzuki v hodnotě 70 000 EUR.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT