Jak získat souhlas se zasíláním e-mailů? Takhle to vyřešil Wunderman Germany pro Lufthansu

Získat souhlas se zasíláním e-mailů je pro firmy těžký úkol. Většinou se rozesílají žádosti typu »Rádi bychom Vás požádali o udělení souhlasu se zasláním obchodní informace«. Agentura Wunderman Germany pro Lufthansu a její věrnostní program Miles & More na to šla odvážněji. Výsledkem bylo 14 % souhlasů.

KLIENT: Lufthansa

PRODUKT: Věrnostní program Miles & More

AGENTURA: Wunderman Germany

KOMUNIKAČNÍ KANÁLY: E-mail

REALIZACE: srpen 2012

Výzva V Německu je zakázané rozesílat e-mailem reklamní zprávy bez svolení, i když jste součástí komunikačního programu. Museli jsme bez takového svolení přesvědčit členy Miles & More, aby nám to dovolili – prostřednictvím e-mailu.

Nápad Jestliže zákon zakazuje rozesílat zprávy, pošleme »Žádné zprávy«. Zaprvé je to v souladu se zákonem, zadruhé to předvádí, co se stane bez svolení: Už žádné informace.

Výsledky E-mail byl v srpnu roku 2012 rozeslán 8 milionům účastníků programu Miles & More. 14 % souhlasilo se zasíláním dalších informací od Miles & More a Lufthansy.

Zdroj: Wunderman Germany



5. Listopad 2014

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT