Jak využít data o zákaznících ke zvýšení příjmů z prodeje

Acrea pořádá v Praze seminář na téma optimalizace kampaní, věrnostní programy, predikce poptávky či doporučovací systémy v marketingu.

Bezplatný seminář určený pro střední a velké firmy přiblíží zájemcům moderní metody používané k řešení této problematiky.

Cílem je ukázat, jak získat z nákupních dat a věrnostních programů maximum informací.

Na praktické ukázce se účastníci dozví jak jednat, aby dokázali co nejefektivněji využít svá nasbíraná data k navýšení prodejů a tím i výsledného zisku. Jak zefektivnit cílení marketingových kampaní a tím snížit náklady za celoplošné kampaně a zároveň jak neodradit nové zákazníky nerelevantní nabídkou.

Prezentace využívá softwaru IBM SPSS Modeler, představí jeho funkcionality bude se věnovat možným úlohám, které tento nástroj umožňuje řešit.

Přihlásit na seminář, který se koná v centru Prahy ve čtvrtek 17. 9. 2015, se můžete ZDE.


Zdroj:ACREA



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT