Jak prodat více

Jak prodat více gumovacích pryží Staedtler uměleckým školám? Dopisem psaným obyčejnou tužkou, který dokážete přiloženým vzorkem dokonale vygumovat.

Staedtler chtěl posílit svou brand image a zvýšit prodeje řady Staedtler Mars Plastic. Zaměřil se z toho důvodu na umělecké školy.

Belgická agentura I DO vyvinula pro Staedtler koncept velmi osobních obchodních dopisů. Každý napsal vlastnoručně marketingový manažer společnosti Staedtler obyčejnou tužkou. Do dopisů byl přiložen vzorek gumy Mars Plastic.

Dopisy byly rozeslány ředitelům a zásobovacím manažerům uměleckých škol. Po přečtení byli adresáti vyzváni, aby dopis vygumovali vzorkem Mars Plastic. Byl to nejlepší způsob, jak předvést kvalitu této gumy a ukázat, jak se s ní pracuje.

Výsledky byly skvělé: 45 % obeslaných na nabídku zareagovalo.

Realizace: V roce 2006 v Belgii



11. Leden 2011

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT