Interaktivní bannerová kampaň ve stylu Indiana Jonese pro Burger King

Popularity filmové série o Indiana Jonesovi využil ve své kampani fast foodový řetězec Burger King a ve spolupráci s agenturou Crispin Porter + Bogusky připravil bannery, které vtáhly návštěvníky stránek do děje.

Collapse Banner


Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King v loňském roce u příležitosti uvedení nejnovějšího filmu ze série Indiana Jones (Indiana Jones a Království křišťálové lebky) do kin vypustil bannerovou kampaň propagující speciální edici sendviče Whopper, Indy Double Whopper.

Z co-brandingu těžily jako vždy obě značky: film byl o něco více zviditelněn a Burger King mohl používat motivy populárního Indiana Jonese na výrobcích a v reklamách, což přitahovalo pozornost zákazníků.

Bannery, které byly umístěny na populárních amerických stránkách (např. theonion.com), znázorňovaly dvojitý „Indy“ Whopper, nad nímž se vznášela nepřehlédnutelná výzva ve smyslu: „Za žádných okolností nesahejte na tenhle burger.“

To pochopitelně znamenalo, že bezpočet návštěvníků na tento banner kliklo.

Okamžitě poté se začal hroutit nejprve „chrám“ v banneru a následně se otřáslo i celé okno internetového prohlížeče. V tu chvíli se v banneru objevila skládanka a okno prohlížeče se začalo smršťovat, právě tak, jako se k sobě přibližují stěny v kobkách v dobrodružných filmech.

Pokud uživatel skládanku vyřešil během 11 sekund, což bylo velmi obtížné, začala hrát hudba z Indiana Jonese a v banneru se objevila gratulace a dvě možnosti: hrát znovu, nebo najít nejbližší Burger King. Tyto možnosti se objevily i v případě neúspěchu, jen gratulace a hudba chyběly.

Vyzkoušejte si fungování banneru zde.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT