Interaktivní banner měnil na webech obrázky v soutěžní losy

Za málo peněz hodně muziky se podařilo získat japonské módní značce díky originálnímu využití on-line bannerů.

Lucky Switch

Zadavatel: UNIQLO
Agentura: Dentsu
Země: Japonsko
Rok: 2009

Zadání

Japonská módní značka UNIQLO pořádá pravidelně na konci roku výprodeje. V prosinci 2009 navíc spustila kampaň, v jejímž rámci nabízela nakupujícím zákazníkům možnost získat zaplacené peníze zpět. Zákazníci totiž při placení obdrželi soutěžní los, a pokud byl právě ten jejich výherní, mohli si odnést nakoupené zboží zcela zdarma.

Úkolem on-line kampaně bylo originálním způsobem podpořit tuto akci a přilákat do prodejen značky UNIQLO ještě více zákazníků.


Řešení

Agentura Dentsu vytvořila interaktivní banner v podobě tlačítka nazvaného „Lucky Switch“.

Tento „spínač štěstí“, který mohl na své stránky umístit kdokoli, fungoval následovně: banner návštěvníka vyzýval ke stisknutí „vypínače“, a pokud uživatel jeho pokynu uposlechl, po přepnutí do polohy „ON“ byly všechny obrázky na aktuálně zobrazené stránce převedeny na virtuální losy UNIQLO.

Po kliknutí na bývalý obrázek/nyní los se návštěvník buďto dozvěděl, že vyhrává a získává odměnu (tou byla originální plátěná taška UNIQLO), nebo se mu zobrazila reklama na některý produkt z nabídky UNIQLO.

Provozovatelé stránek především z řad blogerů byli motivováni nasazovat banner na svých stránkách, neboť pokaždé, když vyhrál někdo z jejich návštěvníků, získali dárek od UNIQLO i oni.


Výsledek

Banner umístilo na svůj web 4 607 provozovatelů a návštěvníci provedli během jednoho měsíce přes 2,8 milionů kliknutí.

Prodeje v kamenných obchodech UNIQLO vzrostly o 120 %, v e-shopu o 150 %. To vše při minimálních nákladech.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT