Inovovaný iReceptar.cz osloví zákazníky také e-mailem

Internetový Receptář (iReceptar.cz) prošel výrazným redesignem. Výsledkem je podrobnější zpracování témat a uživatelsky přívětivější design. Obsah stránek je nyní aktualizován na denní bázi.

„Cílová skupina tištěné verze časopisu Receptář je 45+, ale výzkumy ukazují, že tato generace se velmi rychle mění, získává přístup k internetu a hledá na něm také své stálé záliby,“ říká marketingová manažerka Receptáře Lenka Mieresová.

Na homepage www.iReceptar.cz se nacházejí rubriky Zahrada, Domov a bydlení, Vaření a recepty, Pro kutily, Ruční práce, Zdraví, Zvířata, Speciály, Na návštěvě u vás a Zajímavosti.

Vydavatel hobby titulu, společnost Reader’s Digest Výběr, se chystá oslovit zákazníky s podobnými zájmy ze své databáze prostřednictvím e-mailového newsletteru.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT