Indulonou se teď bude mazat OgilvyOne

Ve výběrovém řízení na komunikaci značky Indulona zvítězila v konkurenci několika dalších subjektů agentura OgilvyOne.

V následujících letech bude ve spolupráci se společností OBRA, která je výhradním distributorem Indulony pro Českou a Slovenskou republiku, pracovat na udržení a posílení vedoucího postavení Indulony na trhu a současně na tom, jak přiblížit kvality Indulony mladší generaci spotřebitelů.

Indulona byla původně vyvinuta předními dermatology jako krém určený k ochraně rukou pracujících žen a mužů. Díky úsilí vývojových týmů se v posledních dvaceti letech její portfolio výrazně rozšířilo a dnes nabízí produkty nejen pro ochranu rukou, ale také kosmetickou řadu Hand Care či řadu Indulona Baby pro šetrnou péči o pokožku těch nejmenších.



6. Červen 2011

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT