„Incident“ při natáčení reklamy posloužil jako virální kampaň limonády

Tuniská značka nápojů Boga Cidre využila pro svou propagaci na Facebooku virální video zachycující uměle vytvořený skandál při natáčení.

Boga Cidre

Zadavatel: SFBT
Agentura: MEMAC Ogilvy Label
Země: Tunisko
Rok: 2009

Zadání

Boga Cidre je oblíbený tuniský nealkoholický nápoj. V loňském roce získala značka pro své kampaně populární tvář: herce Dhafera el Abbidine.

Cílem bylo rozšířit informaci o tom, že tento známý herec propaguje značku Boga Cidre, a také posílit vztah zákazníků ke značce.


Řešení

Dhafera el Abbidine se stal v Tunisku slavným především díky roli ve velmi oblíbené televizní soap opeře, kde hraje postavu pohledného, ale podlého a nesympatického příslušníka vyšší společenské vrstvy.

Právě těchto osobnostních charakteristik el Abbidineho postavy se rozhodla agentura Memac Ogilvy Label využít pro virální kampaň značky Boga Cidre.

Na fan stránku nápoje Boga Cidre na Facebooku umístila odkaz na video, které zachycuje „skandál“ při natáčení TV reklamy na tento produkt.

Na videu mohli diváci sledovat postarší ženu, jež během natáčení pronikne na plac a začne el Abbidinemu vyčítat hříchy, kterých se v seriálu dopouští jeho postava, v domnění, že skutečně je tím zlým mužem, jehož zákeřné činy sleduje pravidelně na televizní obrazovce.

Video působí velmi autenticky a prohlédnout si jej můžete na Facebooku.

O několik dní později byla na Facebooku v předpremiéře uveřejněna také původní televizní reklama, během jejíhož natáčení k „incidentu“ došlo.


Výsledek

Video vzbudilo velký ohlas, lidé si přeposílali odkaz a bavili se na účet „bláznivé ženské“ (pochopitelně rovněž herečky). Zákazníci, kteří viděli virální video, pak byli mnohem vnímavější k televizní reklamě produktu.



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT