Hudební nástroj ve tvaru slona či blesku v DM kampani produkční společnosti

Originálního způsobu, jak na sebe upozornit, využila zvuková produkční společnost ze São Paula: rozeslala direct mail v podobě pouzder na neexistující hudební nástroje.

Imaginary Musical Instruments

Zadavatel: Saxsofunny
Agentura: DDB
Země: Brazílie
Rok: 2009

Zadání

Saxsofunny je brazilská společnost specializovaná na produkci zvuku k reklamním spotům. Jejím cílem bylo stát se v očích klientů první volbou při výběru zvukové produkce.

Cílovou skupinu tvořili především kreativci reklamních agentur, a to jak z řad potenciálních, tak i stávajících zákazníků.


Řešení

Agentura DDB Brasil připravila direct mail, jehož úkolem bylo doručit adresátům sdělení, že Saxsofunny dokáže nahrát jakýkoli zvuk, který by mohli potřebovat.

Zásilky měly podobu obalů hudebních nástrojů. Ovšem nikoli standardních nástrojů, jako jsou housle nebo tuba, nýbrž nástrojů ve tvaru zvuku, který mají symbolizovat. Adresáti tak obdrželi pouzdra ve tvaru blesku, slona, nebo torpéda.

Uvnitř se samozřejmě žádný hudební nástroj nenacházel, příjemce si po otevření pouzdra mohl přečíst heslo kampaně: „Zahrajeme takový zvuk, jaký budete potřebovat.“ Zároveň zde nalezl flash disk s portfoliem společnosti Saxsofunny, dokazujícím její nepopiratelnou zkušenost v oboru.


Výsledek

Dvě třetiny kreativních ředitelů, kteří zásilku obdrželi, kontaktovaly společnost Saxsofunny, aby přinejmenším poděkovaly za hezký dárek, a část z nich požádala o další pouzdra (celkově bylo vyrobeno 80 dodatečných pouzder).

Množství zakázek společnosti Saxsofunny vzrostlo díky kampani o 10 %.



29. Červen 2010

Štítky:  , , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT