Hrdý na svůj tatoo salon

Zákazníci tetovacího salonu dostali trička, která odhalila jejich nové tetování a zároveň salon propagovala.

Zadání:

Úkolem kampaně bylo vytvořit publicitu Hannya Tatoo v ulicích Bruselu.

Řešení:

Zákazníci tetovacího salonu dostali tričko, které zvýraznilo nové tetování osoby, která ho nosila: na tričku chyběl jeden rukáv. Na zádech pak byla adresa obchodu.

Výsledek:

Zákazníci hrdí na své nové tetování poskytli obchodu Hannya Tatoo živou a bezplatnou publicitu tím, že chodili po ulicích.

Autoři: Copywriter Johan Verest, Art Director Laurent Van Loon. Realizace: Brusel 2007



20. Leden 2011

Štítky:  

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT