Holicí strojek jako terénní auto v interaktivní kampani Braun

Značka Braun podpořila své nové modely uváděné na ruský trh on-line kampaní, představující výhody jednotlivých strojků.

Braun offroad rally

Zadavatel: Braun
Agentura: Proximity/BBDO
Země: Rusko
Rok: 2009

Zadání

Výrobce holicích strojků Braun chtěl v Rusku zvýšit povědomí o svých nových modelových řadách elektrických strojků pro muže. Úkolem kampaně bylo především komunikovat skutečnost, že nové strojky Braun si poradí s jakýmkoli tvarem obličeje a délkou vousů.


Řešení

Agentura Proximity/BBDO vytvořila řešení v podobě on-line závodní hry, v níž plnily elektrické strojky Braun úlohu terénních automobilů. Na rozdíl od běžných off-roadů ovšem nejezdily po silnicích, ale po neoholených mužských tvářích.

Každý strojek měl odlišné „jízdní vlastnosti“ a byl tak prezentován speciální účel jednotlivých modelů – některé jsou schopny projet vyšším vousem, jiné se lépe vypořádají s nerovnostmi obličeje a záhyby.

Jízdu strojku ovládal hráč šipkami, přičemž se musel snažit dosáhnout co nejlepšího času oholení celé tváře. Pokud začala během jízdy strojku docházet energie, mohl se hráč zastavit v „v boxech“. Těmi byla v tomto případě čistící stanice, která je součástí příslušenství dražších modelů.

Uživatelé měli také možnost vytvářet vlastní trasy tím, že zvolili typ tváře (tím bylo zároveň určeno, který typ strojku bude „závodit“) a na ní definovali start, průjezdní body a cíl.

Vždy po dojetí závodu mohl hráč kliknout na tlačítko „Koupit strojek se slevou“.


Výsledek

Během dvou týdnů na microsite zavítalo přes 240 tisíc unikátních návštěvníků, kteří zde strávili průměrně 3 minuty. Obchodní výsledky kampaně nebyly zveřejněny.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT