Havaj internet – DM pro T-Mobile

Direct mail zajistil navýšení prodeje komunikovaných přístrojů o 134% a splnění cílů aktivace tarifu mobilního internetu na 127 %.

Agentura: Klan

Klient: T-Mobile

Název: Havaj internet

Média: přímá komunikace

Realizace: 2012

BACKGROUND

T-Mobile se v poslední době zaměřuje na rozvoj a následnou komunikaci mobilního internetu. Svým zákazníkům poskytuje nejrychlejší 3G síť ze všech operátorů, což dokládá i opakované prvenství v uživatelském měření rychlosti internetu.

V rámci rozsáhlé ATL kampaně »Havaj« T-Mobile nabídl svým zákazníkům s hlasovým tarifem slevu na mobilní internet, navíc podpořenou slevou na nákup nejrůznějších datových zařízení. Jednalo se tedy hned o tři silné benefity v rámci jedné kampaně, a to nejlepší cenu za mobilní internet na trhu, slevu na jakékoli zařízení z e-shopu a k tomu technologicky nejrychlejší 3G síť. ATL kampaň »Havaj« probíhala v letních měsících, kdy lidé hodně cestují, a nabídka tak cílila přímo na jejich prázdninové potřeby.

ZADÁNÍ /CÍL

Cílem DM bylo vtipnou a uvolněnou formou zákazníkům představit nejvýhodnější nabídku na trhu, získat nové aktivace internetu na cesty od již stávajících zákazníků T-Mobile, dostat zákazníky na prodejnu a podpořit u lidí obecné povědomí, že zákazníci T-Mobile dostanou vždy něco navíc. Požadavkem klienta bylo DM graficky provázat s probíhající kampaní, a uceleně tak posílit rozsáhlou komunikaci.

ŘEŠENÍ

Agentura Klan zvolila za nosič DM maketu tabletu se třemi vytahovacími screeny, díky čemuž se dramatizovala nejen široká nabídka, ale také samotný internet na cesty. Hned na první pohled tak bylo jasné, čeho se nabídka týká.

Každý z benefitů byl zpracován na samostatném screenu – první green komunikoval nejnižší cenu mobilního internetu na cesty, druhý informoval o možnosti využít slevu na datové zařízeních a třetí byl zaměřen na nejrychlejší 3G síť. Boční záložky intuitivně vedly zákazníky k vytažení jednotlivých screenů, a oni se tak zábavnou formou propracovali ke všem třem sdělením. Svou roli zde hrála i zákazníkova zvídavost. Na všech screenech, stejně jako v ATL kampani, vystupovali herci Vojta Kotek a Lukáš Pavlásek.

VÝSLEDKY

Ztvárnění DM v podobě a reálné velikosti tabletu Samsung, doplněné o oblíbenou dvojici z kampaně, zaznamenalo u zákazníků velkou oblibu. Během několika týdnů po skončení kampaně prodeje komunikovaných přístrojů vykázaly navýšení o 134 % oproti běžnému měsíčnímu prodeji. Aktivace tarifu mobilního internetu plnily cíle na 127 %.

Zdroj: T-Mobile



1. Říjen 2013

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT