Guerilla Loosers pro CZ.NIC s „Leošem Marešem“: výsledky ke dni 15. 2. 2011

Guerillová kampaň s dvojníkem Leoše Mareše od agentury Loosers Prague pro CZ.NIC usiluje o zvýšení povědomí o významu bezpečnosti českých domén. Součástí kampaně jsou také internetové stránky www.bezpecnedomeny.cz.

Zdá se, že virální kampaň udělala důležitý krok ke svému opravdovému úspěchu. Počet zhlédnutých již brandovaných videí, které vedou uživatele na stránky bezpecnedomeny.cz je po týdnu 174 000. Po týdnu si podle CZ.NIC lidé také otestovali celkových 500 000 domén.

Výsledky kampaně ke dni 15. 2. 2011:

Zhlédnutí videí

Mediální pokrytí

Testování domén na bezpecnedomeny.cz

Zdroj: CZ.NIC



inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT