Google chystá cílení na uživatele podle bonity

Google oznámil přípravy experimentu spočívajícího v testování cílení reklam na základě bonity uživatelů. Experiment bude v první fázi probíhat v USA.

Systém bude založen na určování bonity uživatelů v souladu s tzv. FICO score, což je americký model vyhodnocování úvěruschopnosti klientů finančních institucí. Měl by fungovat tak, že uživatelům Googlu s vysokým FICO score budou nabízeny produkty luxusnější povahy než ostatním.

Na přípravách systému Google spolupracuje se společností Compete, jejíž databáze čítá na dva miliony uživatelů webu, kteří dali souhlas s marketingovým využitím dat z jejich kreditních karet.

Společnost Google zároveň ujistila, že nebude mít přístup k osobním údajům uživatelů a za žádných okolností neuvidí FICO score jednotlivých osob.


Zdroj: marketingvox.com



14. Červenec 2009

Štítky:  , , ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT