GLOSA: Minimum úsilí

Pohybuji se ve světě call center od roku 2001 a vnímám vývoj zákaznického servisu (na telefonu, ale i v obchodě, na internetu, při osobním jednání) velmi intenzivně a kriticky. Něco málo bych asi o tomto oboru v malém československém rybníčku měl vědět. Umím ale říct, kam náš obor spěje? Co se mění a bude měnit?

Na tyto otázky jsem jel hledat odpovědi na pravidelné setkání zástupců zemí skupiny UniCall, shodou okolností před pár týdny, do Barcelony. Před setkáním jsem se vybavil znalostmi o nejnovějších trendech, rozuměj, přečetl jsem si je na internetu, a jel jsem diskutovat.

V letadle jsem měl v hlavě zhruba toto: kupní síla mileniálů je obrovská, generace Z dohání, co do počtu, generaci baby boomers. Přístup nové generace k životu, práci, bydlení a komunikaci je odlišný od generací předchozích. A všechno je smart a internet je nová realita – žijeme v internetu.

Na setkání všichni perlili s nejnovějšími trendy, wow, budoucnost vypadá opravdu úžasně. Pro zjištění odpovědi na otázku, jak budoucnost vypadá v zákaznickém servisu, jsem všem položil jednoduchou otázku: „Co chceš osobně po zákaznickém servisu? Padaly tyto odpovědi: Online zjistit vše hned, intuitivně, user friendly. Zvednout telefon a vyřešit to rychle a jednoduše. Víc psát než mluvit, protože nemám čas, dělám totiž několik věcí najednou. Úsměv. Smajlíka.

Vše v krátkém čase s minimem práce a minimálním úsilím.

Novinka? Bude se tedy něco měnit?

Ano, nástroje určitě, v kapse máme totiž celý svět. Ostatní asi ne. Život na modré planetě se mění a principy zůstávají.

Ať se nám daří!

Patrik Pavel, UniCall

Na téma kontaktu se zákazníkem uspořádáme 6. 4. konferenci www.customercontact.cz



30. Březen 2017

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT