Generali vybrala reklamní agenturu Hullabaloo

Pojišťovna Generali uzavřela výběrové řízení na kreativní agenturu, které vypsala v průběhu měsíce ledna. Z pěti oslovených, jejichž úkolem bylo navržení dlouhodobé komunikační strategie Generali včetně vizuálního ztvárnění, vzešla vítězně agentura Hullabaloo.

„Výběr nejlepšího řešení nebyl vůbec jednoduchý. Všechny oslovené agentury, mezi nimiž byla i renomovaná jména reklamní branže, představily řadu zajímavých kreativních návrhů,“ uvedl ředitel marketingu pojišťovny Generali, Ing. Filip Kahoun, Ph.D.

„Proč právě Hullabaloo? Nejlépe naplnila zadání a kreativní koncept nejvíce vyhovoval našim požadavkům,“ dodal Kahoun.

„Generali je odhodlána dělat věci jinak, což z ní činí velice zajímavého klienta. Velmi se těším na spolupráci s nimi“, řekl Tim Hennessy, Managing Partner Hullabaloo.

Spolupráce obou firem již začala a agentura byla pověřena přípravou chystané reklamní kampaně.



18. Březen 2010

Štítky:  , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT