Ford propagoval Fiestu mobilní soutěží

Agentura Wunderman připravila pro společnost Ford mobilní kampaň v podobě soutěže o dva Fordy Fiesta s plnou nádrží na celý víkend.

Prostřednictvím MMS rozesílané přes všechny tuzemské operátory získali uživatelé přístup do mobilní aplikace, pánské či dámské verze.

Muži měli možnost zúčastnit se soutěže odesláním tipu pro nejlepší technologickou vychytávku Fordu Fiesta, ženy se zapojovaly vyplněním zábavného kvízu „Která Fiesta Vám nejlépe padne?“ s vyhodnocením nejvhodnější barvy Fordu Fiesta dle odpovědí.

Součástí kampaně byla také možnost přeposlat přátelům e-mailovou pozvánku do soutěže a zvýšit tak šanci na výhru.



26. Srpen 2010

Štítky:  , , ,

inzerce

banner

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT