Fanta s digital marketingovou kampaní

Společnost Coca-Cola odstartovala druhý červnový týden svou letní digital marketingovou kampaň na podporu značky Fanta.

Kampaň poběží celé léto až do konce srpna a je komunikována především přes mobilní telefony a webové stránky. Wapové stránky m.fanta.cz nabízejí stažení velkého množství interaktivních formátů do mobilu, jako jsou vyzváněcí tóny, pozadí, 3D hry i jednoduché mobilní hry. Součástí mobilního kontentu jsou i speciální zvuky určené pro teenagery.

Veškerý obsah je možné do mobilu stahovat zdarma a je ke stažení také na stránkách www.fanta.cz. Na webu si uživatel může navíc zahrát dalších 5 flashových her.

Wapová část kampaně, kterou Fanta odstartovala, patří k největším dosud realizovaným kampaním v oblasti mobilního marketingu u nás. Kampaň současně běží i na Slovensku a první čísla i vysoký zájem uživatelů jsou podle informací agentury OgilvyInteractive, která celou akci připravila, nad očekávání.



Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT