Euro RSCG 4D má nový management

Digitální agentura Euro RSCG 4D provedla od září změny ve vedení a také v positioningu.

Agentura sjednocuje positioning směrem k trendu „Spark the conversation“, který má označovat inovativní přístup směřující k zapojení zákazníků skrze všechna média s on-line komunikací jako hlavním komponentem.

V návaznosti na nový positioning a rostoucí poptávku digitálních projektů dochází k rozšíření týmu Euro RSCG 4D.

Nový management Euro RSCG 4D představuje Jan Los, Director, odpovědný za celkový rozvoj agentury a současného portfolia klientů a hledaní nových příležitostí, Martin Švarc, Client Service Director, který pečuje o současné klientské portfolio a vede Client Service Team a Peter Kornberg, Creative Director, odpovědný za kreativu Euro RSCG 4D.

Agentura se zároveň rozšiřuje o strategický tým, který se bude věnovat vytváření on-line komunikační strategie klientů, výzkumu trhu a chování zákazníků, sledování aktuálních trendů a propojení s dalšími odvětvími marketingu jako PR, guerilla a experience marketing.

Tým pro digitální média bude zpracovávat návrhy on-line mediální strategie a plánovat nejvhodnější využití média.



15. Září 2010

Štítky:  ,

Kampaň dne

Kampaň dne: 3D direct mail na 877 architektů zařídil 229 schůzek pro zástupce Kingspanu

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT